Πράγματα και θαύματα αποκαλύπτει σήμερα ο Φιλελεύθερος σε σχέση με τις Κυπριακές Αερογραμμές. Υπό έντονη αμφισβήτηση θέτει η διεύθυνσης ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τις επιλογές της κυπριακής Κυβέρνησης. Ερωτήματα φωτιά που πρέπει να απαντηθούν!
Το κείμενο του Φιλελευθέρου.
Έγγραφο-σοκ, που κατέχουμε, των πρακτικών της συνάντησης μεταξύ των νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης και εκπροσώπων της Διεύθυνσης ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αποκαλύπτει ότι οι αποφάσεις στη Λευκωσία είχαν ληφθεί: Προχωρούν με Ryanair και Aegean για υπογραφές εντός Νοεμβρίου, αλλά με όρους, που σύμφωνα με τον Ευρωπαίο επικεφαλής, που επικρίνει έντονα τη διαδικασία που έγινε και θέτει υπό έντονη αμφισβήτηση τις κυβερνητικές επιλογές: Όπως τα κάνετε, «δεν θα μπορεί να διαπιστωθεί αν θα εξασφαλίσετε την καλύτερη τιμή γι’ αυτά που θα πωλήσετε».
Η επιλογή έγινε με επίκληση της διαδικασίας για στρατηγικό επενδυτή, αλλά όχι με τα κριτήρια της «διεθνούς» διαδικασίας, όπως γίνεται σαφής παραδοχή. Και είναι φανερό ότι σε καμία περίπτωση δεν γινόταν λόγος πραγματικά για «στρατηγικό επενδυτή», αφού συμφώνησαν ότι δεν θα υπάρχει «οικονομική συνέχεια» των Κυπριακών Αερογραμμών.
Σχεδόν τίποτα από τα περιουσιακά στοιχεία των Κυπριακών Αερογραμμών δεν ενδιαφέρονται όμως να αγοράσουν, όπως αποκαλύπτεται από τα έγγραφα. Ούτε Τμήμα συντήρησης, ούτε cargo, ούτε σλοτ. Μπορεί να μη θέλουν ούτε καν τις δύο κρίσιμες άδειες, την Άδεια Αερομεταφορέα και την Άδεια Πτητικών Επιχειρήσεων των Κυπριακών Αερογραμμών, αφού θα έχουν δικά τους, ούτε αεροπλάνα και ούτω καθεξής. Από την άλλη, ούτε τα σλοτ δεν θα μπορούν να μεταβιβαστούν. Όσο για το προσωπικό, ούτε κουβέντα· εντελώς ξεκρέμαστο. Ουσιαστικά, το κοινό ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην εμπορική επωνυμία «Κυπριακές Αερογραμμές» και στο έμβλημα, το ιπτάμενο αγρινό, και τίποτε άλλο
Το κείμενο του Φιλελευθέρου.
Έγγραφο-σοκ, που κατέχουμε, των πρακτικών της συνάντησης μεταξύ των νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης και εκπροσώπων της Διεύθυνσης ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αποκαλύπτει ότι οι αποφάσεις στη Λευκωσία είχαν ληφθεί: Προχωρούν με Ryanair και Aegean για υπογραφές εντός Νοεμβρίου, αλλά με όρους, που σύμφωνα με τον Ευρωπαίο επικεφαλής, που επικρίνει έντονα τη διαδικασία που έγινε και θέτει υπό έντονη αμφισβήτηση τις κυβερνητικές επιλογές: Όπως τα κάνετε, «δεν θα μπορεί να διαπιστωθεί αν θα εξασφαλίσετε την καλύτερη τιμή γι’ αυτά που θα πωλήσετε».
Η επιλογή έγινε με επίκληση της διαδικασίας για στρατηγικό επενδυτή, αλλά όχι με τα κριτήρια της «διεθνούς» διαδικασίας, όπως γίνεται σαφής παραδοχή. Και είναι φανερό ότι σε καμία περίπτωση δεν γινόταν λόγος πραγματικά για «στρατηγικό επενδυτή», αφού συμφώνησαν ότι δεν θα υπάρχει «οικονομική συνέχεια» των Κυπριακών Αερογραμμών.
Σχεδόν τίποτα από τα περιουσιακά στοιχεία των Κυπριακών Αερογραμμών δεν ενδιαφέρονται όμως να αγοράσουν, όπως αποκαλύπτεται από τα έγγραφα. Ούτε Τμήμα συντήρησης, ούτε cargo, ούτε σλοτ. Μπορεί να μη θέλουν ούτε καν τις δύο κρίσιμες άδειες, την Άδεια Αερομεταφορέα και την Άδεια Πτητικών Επιχειρήσεων των Κυπριακών Αερογραμμών, αφού θα έχουν δικά τους, ούτε αεροπλάνα και ούτω καθεξής. Από την άλλη, ούτε τα σλοτ δεν θα μπορούν να μεταβιβαστούν. Όσο για το προσωπικό, ούτε κουβέντα· εντελώς ξεκρέμαστο. Ουσιαστικά, το κοινό ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην εμπορική επωνυμία «Κυπριακές Αερογραμμές» και στο έμβλημα, το ιπτάμενο αγρινό, και τίποτε άλλο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου